Kuinka teen itse QR-koodin ja miten voin hyödyntää sitä markkinoinnissani?
Nykyaikana kun kaikki pitää tapahtua tässä ja nyt, eikä kukaan jaksa näpytellä tai kirjoitella yhteystietoja tai osoitteita ylös, on QR-koodi helpottanut monen kaduntallaan elämää. Siis ne joilla on älypuhelin (+elämä?). QR-koodi eli ruutukoodi on niin yleinen, että niitä näkee lähes kaikissa printatuissa mainoksissa: bussin penkin selkänojassa, pysäkeillä, käyntikorteissa ja jopa tuoteselosteissa. Kuluttajalle nämä koodit voivat antaa lisätietoa yrityksestä, tuotteesta tai vaikkapa karttasijainnin.
Kerron tässä tutoriaalivideossa perusasiat QR-koodista ja sen käytöstä ja erityisesti sen, kuinka niitä tehdään. Arvaa mitä: NIITÄ VOI TEHDÄ ILMAISEKSI! Mitä enää pohdit? Kato tää video ja hyödynnä itsekin koodin voimaa. 🙂
Onko sinulla omia erikoisia kokemuksia QR-koodin käytöstä? Jaa ne meille muillekin kommentoimalla postausta.
Jätä kommentti